You are here:  / Biznes i Ekonomia / Wpływ reklamy na młodzież

Wpływ reklamy na młodzież

post by related

related post

Nie od dziś wiadomo, że młodzi ludzie są bardzo podatni na reklamę. Umysł młodego człowieka, który nie zdążył jeszcze w życiu doznać zbyt wielu rozczarowań, jest bardziej otwarty na nowe rzeczy. Dzięki temu, taki człowiek nie podchodzi od razu sceptycznie do każdej reklamy. Większa jest szansa, że reklama go zainteresuje, często do tego stopnia, że dokona on zakupu reklamowanego produktu.

Z faktu tego chętnie korzystają specjaliści od reklam. Coraz częściej widać reklamy, w których zastosowany został język typowo młodzieżowy, który ma służyć nawiązaniu lepszego kontaktu z potencjalnym klientem. W takich reklamach są zatrudniani przeważnie ludzie młodzi, którzy lepiej zareklamują produkt dla swoich rówieśników.

Również w reklamach kierowanych do starszej widowni, coraz częściej umieszczane są motywy mające przypominać odbiorcy o młodości. Jest to sposób manipulacji stosowany przez reklamodawców, dzięki któremu klient ma przenieść się w czasy młodości, poczuć się jak dziecko, co skutecznie powinno obniżyć jego niechęć do reklamy.